dinsdag 30 april 2019

Auto's

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De voorlaatste post van mijn kaarten die ik begin deze maand gemaakt heb tijdens een heel leuk knutselweekend. Kaarten gemaakt met een mal van Action. Het design papier is van een MD blok: Aqua Color. 2 leuke 3d-plaatjes van Yvonne Creations verwerkt in een pp. Bij de blauwe kaart heb ik enkele van de ruitjes die uit de mal vallen terug in een paar openingen geplakt, afgewerkt met een banner van Crealies, bij de andere kaart een mal van Ali met zilverkleurige wensen.
 
Morgen sluit ik de knutselweekend-show af met een huwelijkskaart. 

4 opmerkingen:

  1. Toffe mannenkaarten.
    Mooie mallnen leuke plaatjes.
    'k Ben al benieuwd naar morgen.
    En ook de 1 mei markt morgen zeker ?
    Daar ging ik vroeger al eens naartoe.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaarten met deze stans Gerda. Plaatjes passen er leuk op. Hroeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt leuke kaarten gemaakt met deze mal! Het geeft een leuk effect door enkele van die ruitjes terug te leggen! Leuk ook die wegwijzer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel geschikte mallen voor mannenkaarten als ik het zo zie, heel mooi gedaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen