donderdag 6 juni 2019

Hobbydots Sparkles 007 (Tulips)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ook al heeft dit pakketje als thema tulpen, bij mijn werkjes is daar niet veel meer van te zien. Dinsdag, tijdens mijn knutseldagje met Eri, Annie en Monique vonden de dames dat bij de kaart links zeker geen 3d plaatje nodig was, heb hun raad opgevolgd en alleen een leuke tekst gestempeld. Dit is ook de enige kaart van het pakketje waar ik het hele patroontje geplakt heb. Bij de kaart rechts heb ik alleen het frame en 1 hoek geplakt. In de pp een 3d plaatje van LeSuh. Ook hier een gestempelde wens en de kleine vlinders heb ik uit restjes van het plaatje geponst, heb een paar lagen weg gelaten dus dat kon perfect.
 
Voor de 3de kaart heb ik een ticketmal gebruikt. Hier heb ik alleen 2 vogelhuisjes en de gieter op mijn kaart verwerkt. Snoesje uit de oude doos en een gestempelde wens van MD. Onderaan een graseffect met Flower Soft.
 
En natuurlijk mogen de voorbeeld niet ontbreken.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Gerda. Voor mij springt de snoesjeskaart eruit. Die vind ik geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou versie van deze kaarten is vele malen mooier dan het origineel! Leuk dat je er zo je eigen draai aan het gegeven. De tekst staat prachtig bij de tulp, en ook je snoesjes kaart is top!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om de ticketstans te gebruiken echt super, ook de 2 andere kaarten zijn heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaartjes zijn weer supermooi geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk geworden !
    Vooral de snoesjeskaart !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha je hebt goed geluisterd zie ik voor je tulpenkaart ;-) De snoesjeskaart is ook heel mooi met die rand zo in het liggende gedeelte. De patroontjes zijn weer veel beter als ze door jouw handen gegaan zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie serie kaarten Gerda !
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen