vrijdag 14 juni 2019

Leuke geschenkjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In december mag ik met mijn knutseltjes op de kerstmarkt staan in het rusthuis van mijn woonplaats. Het zal de 2de keer zijn dat ik dit mag doen en dit jaar ga ik ook kleine cadeautjes maken. Gisteren heb ik al 2 leuke dingetjes kunnen uitwerken. Deze doosjes zijn gemaakt met het Envelop Punch Bord. Heel makkelijk en snel klaar. Voor sommige misschien oud nieuws maar voor mij is het nog allemaal ontdekken hoe je snel toffe doosjes kan maken.
Hoe je ze maakt vind je hier: https://www.youtube.com/watch?v=wLeCdNAKV2U De lintjes heb ik nog niet geknoopt zoals het hoort omdat ik de doosjes pas zal vullen in december. Het scrap papier is heel oud, geen idee van welk merk.
En toen ik de deze mini kopjes zag was ik onmiddellijk verkocht en ja die moesten ook bij mijn assortiment. In deze kopjes past 1 Ferrero praline. Ook heel makkelijk om te maken. Om het helemaal af te werken heb ik de kopjes op een 'bordje' geplakt.
De video voor deze kopjes is hier te vinden:
  
 

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat leuk deze kleine cadeautjes Gerda! Die zullen vast in de smaak vallen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk, ik vind vooral de kopjes heel erg mooi
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor zo'n klein kadootje!
    Daar ga je mensen blij meemaken.
    Bedankt voor de linkjes.
    Ben benieuwd naar je andere geschenkjes, ik denk dat er wel meer komen:)
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen