vrijdag 28 juni 2019

Snoep cadeautjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor het mooie en warme weer begon heb ik nog de kans gehad om een aantal kleine cadeautjes te maken die ik ga proberen aan de man te brengen later dit jaar op de kerstmarkt in het rusthuis.
 
Links Tic-Tac snoepjes. Het scrap papier is van een klein blokje van Studio Light. Ik heb rekening gehouden met de kleuren van de snoepjes bij de keuze van het scrap papier. Rechts Merci doosjes waar 2 snoepjes in passen. De wikkels rond deze doosjes zijn gemaakt met restjes van een heel oud blok van Marianne Design. Afgewerkt met een geponste kerstbloem (Nellie Snellen). Op 3 doosjes een witte sticker. Op de andere 2 doosje staat al een kleine tekst op het papier.

Ik wens iedereen een hele fijne zomervakantie en mocht ik tussen het opvangen van de kleinkinderen en uitstapjes tijd vinden om nog iets uit mijn handen te toveren verschijnt er zeker een nieuwe post.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal de smaakt te pakken van het doosjes maken! Ze zien er dan ook super uit met die mooie papiertjes! Geniet van de vakantie, kleinkinderen en andere bezigheden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn de doosjes leuk, ik vind vooral de tictac verpakkingen heel mooi. Fijne vakantie
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig die snoepjes zo verpakt in kleine doosjes, het ziet er meteen heel feestelijk uit.
    Fijne zomer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Gerda jouw kaartenhobby is wel flink uitgebreid sinds je het punchboard hebt ontdekt. Je doosjes zijn weer zijn heel leuk en ideaal om je papiertjes op te gebruiken.
    Groetjes (met rock Werchter op de achtergrond), Annie

    BeantwoordenVerwijderen