woensdag 5 juni 2019

Mini cadeautje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren had ik een heel leuk knutseldagje met 3 vriendinnen. We hebben veel gekletst, ideetjes uitgewisseld en veel dingetjes gestanst. Om de zoveel tijd spreken we af en het is na al die jaren nog steeds even gezellig en fijn. Om de dames te verrassen had ik een klein cadeautje gemaakt. Het is echt een mini geschenkje met 1 merci chocolaatje. De wikkels zijn restjes van het blok Stamperia/Provence. Nog een leuke quote gestempeld en een mini-strikje maakt het helemaal af.
 
Dit is de video die ik gebruikt hebt:

5 opmerkingen:

  1. Gezellig om samen aan de knutsel te gaan.
    Blijven doen.
    Hele mooie cadeautjes gemaakt.
    Leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk doosje en heel fijn om het als geschenk te krijgen !
    Moniquel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig geweest om voor ons drieën zo'n lief doosje te maken! Nogmaals Dank!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk voor zo'n klein doosje, maar wel heel lief en mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals bedankt, ik vind het een fantastisch cadeautje en lekker ook. De doosjes zijn zo schattig, ik ga het zeker ook eens proberen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen