vrijdag 31 mei 2019

Thema: naaien

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Als ik de tijd krijg of vind om met mijn hobby bezig te zijn maak ik daar gretig gebruik van. Gisteren heb ik deze 2 kaarten gemaakt. De basis voor deze kaarten is een ticketmal. Voor dit werkje heb ik ze 2 keer gestanst in verschillende kleuren. In het roze gedeelte heb ik een klein mechanisme verwerkt zodat het label vast blijft zitten als je het helemaal om hoog schuift.
 
Het scrap papiertje is van Studio Light: Romantic Botanic. Omdat er bovenaan een meetlint te zien is vond ik het wel mooi in combinatie met het plaatje van Mattie. Als versiering een paspop (Ali) met een jurkje (MD). De kaart kan niet op zichzelf staan daarom achteraan nog een steuntje geplakt.
 
De 2de kaart heeft dezelfde basis maar nu 1 keer gestant uit scrap papier van MD: Aqua Color. Het achtergrond papiertje is ook van MD uit het blokje: Country Flowers. Vond ik heel goed passen bij het plaatje. Bovenaan nog een stiksteekje gestanst en afgewerkt met een naaimachine (Ali). De lapjes stof komen uit een blokje van Action. Als finishing touch enkele knoopjes. Ook deze kaart heeft achteraan een steuntje meegekregen. Met deze 2 kaarten is het volledige knipvel opgebruikt.

 

 
 

5 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten met de open gewerkte zijkanten. Er komen al weer nieuwe SL stansen uit, ik heb er voorlopig genoeg,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig geweest, en hebt twee prachtige kaarten gemaakt met je mooie nieuwe mal. Leuk om er een label tussen te steken, en een standaard om het mooi te laten staan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten met die mooie open zijkanten. Ik ben dol op handwerken dus ook het thema spreekt zeker aan. Het zijn plaatjes om te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer beeldmooie kaarten Gerda en heel fijne afwerking met leuke details.
    Tot dinsdag, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Gerda. Ik onthou dit even want ik vind ze super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen