donderdag 23 mei 2019

Hobbydot Sparkles 006 (Romantic Spring)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik al terug met een nieuwe reeks sparkles kaarten. Bij de eerste 2 kaarten heb ik de kleurcombinaties van de stickertjes aangepast aan de zelfgekozen plaatjes. De meegeleverde plaatjes vond ik wel mooi maar niet echt passen bij de patroontjes.
 
Bij de kaart met het Moreheadje heb ik maar een deel van het patroontje gebruikt. Het gras is een mengsel van 2 verschillende kleuren Flowersoft (Shamrock Green en Pale Green). Ook nog een paar gestanste bloemetjes (MD) om de kaart af te werken.
 
En natuurlijk nog een foto van de voorbeelden als vergelijkingsmateriaal.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Oh die zijn prachtig, mooie kleurtjes en perfect aangepaste plaatjes. En zoals we van jou gewend zijn heel netjes afgewerkt, top.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie kaartjes heb je gemaakt, ik vind vooral de 1ste erg mooi, zo'n chique plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer super gedaan! Tof dat je bij de tweede kaart het patroon aan de bovenkant hebt gedaan, en bij het moreheadje wat hebt weggelaten! Komt allemaal veel mooier uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat zijn prachtige kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen