zaterdag 4 mei 2019

Verjaardag kleinzoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben graag op tijd klaar met de verjaardagskaarten voor mijn familie. In september wordt onze kleinzoon al 7. Niet te geloven hoe snel de tijd gaat. Het heeft eventjes geduurd voor ik wist wat ik dit jaar ging maken. Voor zijn 6de verjaardag had ik het thema Paw Patrol en dit jaar heb ik voor Cars gekozen. Hij is gek van beide tv-series. De kaart/albumpje is gemaakt met mijn Envelop Punch Board
De video van Dawn: https://www.youtube.com/watch?v=bEXTmPlurfE&t=495s kwam goed van pas. Het scrap papier is van Joy: Life of Journey en de afbeeldingen heb ik zelf uitgeprint op fotopapier.
   
 
 

4 opmerkingen:

  1. Een kaart met verrassingen.
    Dit ziet er heel mooi uit.
    Als hij zo gek is op die afleveringen van Cars, zal deze ook wel heel erg in de smaak vallen.
    Stop hem nog maar eventjes goed weg, dat die niet te vroeg gevonden word.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat ziet er gaaf uit, en verrassend leuk die binnenkant! Je bent weer lekker op tijd klaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaart voor je jarige kleinzoon, heel mooi model en ook het Cars thema is leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart creatie voor je kleinzoon Gerda. Superleuk gemaakt. lekker stoer. Hij vind dit vast mooi. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen