woensdag 8 mei 2019

Hobbydots Sparkles 002 (Spring Flowers)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag opnieuw een pakketje Sparkles afgewerkt. Omdat ik deze patroontje persoonlijk te druk vond heb ik een groot deel weg gelaten om de kaarten wat rustiger te maken. Bij deze pakketjes plak je normaal rechtstreeks op het witte cardstock omdat het patroon daar op geprint is. Bij deze werkjes heb ik zelf het witte cardstock gestanst en mijn lichtbak gebruikt om de patroontjes te vereenvoudigen. Het zijn 3 verjaardagskaarten geworden en voor de onderste kaart heb ik een ander plaatje uit mijn eigen voorraad gebruikt.
  
Heb ook nog een foto van de voorbeelden gemaakt dan kunnen jullie het verschil zien.

5 opmerkingen:

  1. Jouw kaartjes zijn rustiger en dan vind ik ze ook veel mooier.
    Alle 3 zien ze er weer prachtig uit Gerda.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw uitvoering is veel rustiger en mooier, het zijn leuke kaarten geworden
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw kaarten zien er prachtig uit, en veel mooier dan de originele! Het is je supergoed gelukt om er je eigen draai aan te geven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is wat ik altijd al bedoelde dat ik de patroontjes niet fijn genoeg vind en met het plaatje erbij wordt het soms zo'n warboel. Maar dat heb jij heel goed opgelost ze zijn veel mooier zo, top.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke dot kaarten Gerda. Lekker ontspannend. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen