vrijdag 3 mei 2019

Hobbydots Sparkles 001 (Pretty Pierrot)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Naast de gewone dotjes heeft Hobbydots ook nog de pakketjes met Sparkles stickertjes. Terwijl de jongste kleindochter haar middagdutje doe probeer ik altijd een beetje met mijn hobby bezig te zijn en heb ik de stickertjes van deze 3 kaarten geplakt. Vandaag eindelijk tijd gevonden om de kaarten verder af te werken. Van de meegeleverde plaatjes heb ik er 2 gebruikt. Voor de 3de kaart heb ik een Moreheadje op wandel gestuurd. Om toch iets van mezelf in deze kaarten te verwerken heb ik ook een ticktelmal gebruikt en op iedere kaart gestempelde wensen.
  
 

3 opmerkingen:

  1. Het lijken net geborduurde kruissteekjes, mooi effect geeft dat, leuk gedaan hoor!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk, maar ze zien er prachtig uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte kunstwerkjes zijn het mooie plaatjes, het Moreheadje is mijn favoriet
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen