zondag 26 mei 2019

Verjaardagskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren een dagje voor mezelf, een stuk frisser dan vrijdag (toen zijn we heel de dag buiten geweest) dan maar mijn vrije tijd doorgebracht in mijn knutselkamer met dit resultaat. Het plaatje heb ik niet gemat op een extra laag omdat het anders een beetje groot uitviel. De randen wel bewerkt met Distress Ink. Het scrap papier gevonden in een ouder blok van Action.
Allemaal leuke materialen bij elkaar gezocht. Op het label (Crealies) een gestempelde tekst.
De paspop is van Ali; jurkje, schaartje en lapjes stof zijn van MD, de cirkels van Crealies. Jurkje afgewerkt met zilverkleurige strass steentjes.
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterende kaart! Helemaal in mijn straatje;-) Je hebt alles prachtig bij elkaar gecombineerd! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart echt helemaal super.
    Alles past zo mooi bij elkaar en de tekst is er ook geweldig leuk bij.
    Geweldig mooi gedaan Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met een leuk plaatje en label, mooie decoraties gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen