donderdag 13 juni 2019

Pull out Panelkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In het najaar trouwt een lid van onze muziekvereniging en daar heb ik deze kaart voor gemaakt. Model stond al een tijdje op mijn to do lijstje en vond dit wel een mooie gelegenheid om met de hulp van deze video https://www.youtube.com/watch?v=ndpJkP5t3jQ dit model eens uit te werken.
 
Het scrap papier is van Joy/Noor Design: "Love Story". Net als in de video heb ik voor zwart en wit cardstock gekozen in combinatie met het scrap papier. De afmetingen heb ik aangehouden, is een super grote kaart maar omdat we ze persoonlijk gaan afgeven spelen de portkosten deze keer geen rol. Het bruidspaar (MD) en de hartjes (Crealies) heb ik zowel in het wit en zwart gestanst en op elkaar geplakt zodat er een klein zwart randje te zien is.
Al de randen van het scrap papier bewerkt met Distress Ink. Op de voorkant de felicitaties gestempeld en op het rechts paneel nog een leuke tekst. Moeilijkste vond ik om het kaart te sluiten met de strik zodat het geheel toch redelijk vlak sluit. Nu de foto's gemaakt zijn kan de kaart voor een paar maanden in de envelop. 
 

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk model is dit, ik heb de kaart wel kleiner gemaakt.. De jouwe is ook heel mooi en chique geworden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo kennen we je als een vooruitziende vrouw, ik kan soms nog de avond voordien een kaart moeten afmaken (niet aan te raden). Toch wel een kaart met heel wat knip- en plakwerk aan. Heel mooi papier en subtiele versieringen aangebracht, prachtig resultaat.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, jij bent altijd lekker op tijd! Deze bijzondere kaart is een echte beauty geworden. Je hebt prachtig papier gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen