dinsdag 12 mei 2020

Bijpassend doosje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een tijdje geleden zag ik op het blog van Hobbyvision dat Janet Blauw een bijpassend doosje had gemaakt voor een creatie gemaakt met een ticketmal. Vond het zo leuk dat ik ook aan de slag gegaan ben met mijn envelop punch board met dit resultaat.
 
De kaart zullen jullie nog wel herkennen. Om het doosje af te werken had ik nog genoeg restjes van het mooie design papier van Mintay/Spring time. Het doosje sluit met een magneetje.
 
Ik heb de kant met de flap als voorkant genomen, Janet Blauw heeft de andere kant als voorkant gebruikt. Nog 2 vlinders uitgeknipt en een bloem voor de afwerking. De vlinders hebben een glitterlaagje van nagellak. Vind mijn eerste poging redelijk geslaagd, bij een volgend doosje moet ik het magneetje een beetje lager plaatsen, maar al doende leert men.

7 opmerkingen:

  1. Wow, ziet er geweldig en fleurig uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit toch weer prachtig gemaakt Gerda.
    Ook in mooie vrolijke kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om een bijpassend doosje te maken! Je brengt me alweer op een idee ;-)
    De kleuren zijn geweldig...wat een vrolijkheid op zo'n kaart!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee een doosje bij je kaartje te maken .
    mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Gerda, leuk om een bijpassend doosje te maken zo is het echt een cadeautje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart op zich was al prachtig met dat doosje erbij is het fantastisch mooi ! Het papier is ook zo fleurig en fris, top creatie.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen