donderdag 7 mei 2020

Een kleindochter

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren was het een spannende dag voor ons. Van dinsdagavond tot gisteren 18 u was het afwachten tot het berichtje kwam dat ons 4de kleinkind geboren was. Een flinke kleindochter met een bijzondere naam: Masha. Helaas moeten we het stellen met alleen maar een foto. Maar 's avonds hoorden we in het nieuws dat de corona maatregelen versoepeld worden en we vanaf zondag met 4 personen op bezoek mogen gaan bij een ander gezin. Omdat het steeds dezelfde personen moeten zijn ligt de beslissing uiteraard bij mijn zoon en schoondochter wie ze thuis zullen ontvangen, en we zijn niet de enige grootouders.
 
Nu de kleine meid er is kan ik ook de volledig afgewerkt doosje laten zijn. Mijn schoondochter heeft in ieder labeltje nog een ballonnetje geponst en de naam genoteerd.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter Masha! Mooie eerste foto van het kleine meisje. Je hebt toffe suikerbonen doosjes gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig meisje met een mooie naam, ik hoop dat jullie snel op bezoek mogen. Ik vind de doosjes echt supermooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie kleinkind.
    Mooie naam heeft ze gekregen.
    Ik hoop dat jullie snel op bezoek mogen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd ! Wat een wolk van een baby en prachtige doopsuiker !
    Het is inderdaad een moeilijke tijd nu maar hopelijk kunnen jullie haar snel zien !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met dit kleine wondertje!!!
    Ik vind je doosjes mooi hoor maar je kleindochter is mooier ;-))
    Geniet er van want oh ze zijn zo snel groot...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is groot nieuws. Gefeliciteerd met jullie flinke kleindochter.
    De suikerbonen doosjes zijn ook heel mooi gemaakt.
    Prachtig gedaan.
    Hopelijk kunnen jullie snel een bezoekje brengen, want ik kan me best voorstellen dat dat wachten heel moeilijk is.
    Geniet ervan Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals dikke proficiat met je prachtige kleindochter, hopelijk kan je haar vlug 'live' zien. De suikerbonendoosjes zijn ook heel mooi gemaakt.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Gerda. Met je vierde kleinkind. De kleine ziet er goed uit.. jammer dat je haar nog niet in het echt kan zien.... nog even geduld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen