dinsdag 5 mei 2020

Voor een bijzonder mens

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik kan vandaag nog een kaart posten, daarna zal het eventjes stil zijn op mijn blog wegens persoonlijke drukte. Ook op deze kaart een randje van Jenine. In de set zitten 4 verschillende waar ik er al 3 van gebruikt heb. Wederom een klassieke kaart met een moderne twist. De pocket zit bij één van de nieuwe labelmallen van Studio Light. Het labeltje zelf kom dat weer uit een ander setje, heb ik een beetje ingekort en de hoeken afgerond met een pons. Plaatje van LeSuh, en de gebruikelijke strass steentjes en dot stickertjes voor de afwerking.
 
Hou het gezond en van zodra de drukte voorbij is ben ik weer op post met leuk nieuws.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is ook weer een plaatje van een kaart! Helemaal weer in de Gerda stijl! Leuke nieuwe malletjes heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi fris lente kaartje .
    Leuk zijn die nieuwe rand malletjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, fris lentekaartje, ook dit is een lief randje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou er niet zo gauw aan denken om oranje te gebruiken voor een maar wat is hij mooi!!! Lekker vrolijk in deze kleur...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sta versteld van de felle kleurtjes die je tegenwoordig durft gebruiken, top hoor ! En met een labeltje erbij scoor je nog meer.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele mooie kaart Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen