maandag 11 mei 2020

Een meisje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze kaart is NIET voor onze nieuwe kleindochter (die kaart had ik al lang op voorhand gemaakt) maar een kaart op bestelling. Ook al zijn we momenteel in baby modus, toch had ik weinig inspiratie. Daarom een lay-out die ik al eerder gebruikt heb.
 
Mijn baby knipvellen zijn al serieus uitgedund maar ik vond dit leuke Snoesje nog en daar heb ik de rest van de kaart op afgestemd. Pocket met label van Studio Light, design papier van MD/Eline's Babie's/Pink. Voor de afwerking een strikje, ballonnetjes, baby tekst (MD) en roze strass steentjes. Het woordje BABY en de ballonnetjes heb ik een glitterlaagje gegeven.
Gisteren hebben we dankzij de versoepeling van de corona maatregels onze nieuwe kleindochter kunnen bezoeken. Weliswaar op veilige afstand en voorlopig nog niet geknuffeld met de kleine meid.

7 opmerkingen:

  1. Een leuke babykaart met het snoesje. Leuke stans heb je gebruikt voor de tag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig babykaartje met het lieve Snoesje en wat heerlijk dat jullie op kraambezoek zijn geweest,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig baby kaartje heb je weer gemaakt .
    Fijn dat jullie toch even op bezoek mochten.
    Nog even wachten voor het knuffelen.
    Groetjes Ele-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie babykaart.
    Heel leuk met het label.
    Toch fijn dat je al eens naar je kleindochter hebt kunnen gaan, dat knuffelen komt nog wel, maar ik begrijp wel dat je dat al wel eens graag zou doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele lieve babykaart in lekker zoete kleurtjes. Leuk dat label dat eruit kan Gerda. Fijn dat je naar je kleindochter kon gaan en dat knuffelen ga je straks gewoon dubbel inhalen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtgie kaart heb je voor je kleindochter gemaakt Gerda. Fijn dat jullie er geweest zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen