donderdag 29 april 2021

Bedankt

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.  

Vriendin Annie heeft het talent dat ze mooie gedichtjes kan schrijven. Op mijn vraag heeft ze er eentje uit haar mouw geschud voor de 1ste verjaardag van onze kleindochter Masha. Vorig jaar in de eerste lockdown geboren, en kijk, we zijn een jaar verder en de kleine meid kan al haar eerste verjaardag vieren. Om Annie te bedanken heb ik deze kaart voor haar gemaakt. De SlimLine mallen zijn van Marianne Design en het alfabet is van Crealies. De post heeft er redelijk lang over gedaan om ze af te leveren, gisteren kreeg ik bericht van Annie dat de kaart gearriveerd was.
 
Met de letters die ik tijdens het stansen in de donkere kleur overhield heb ik nog een 2de bedankt kaart gemaakt. Het plaatje is van Jeanine's Art/Vintage Flowers en de SlimLine mallen zijn van Nellie Snellen. De appelbloesem tak is van Marianne Design.




5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Gerda. De bloem komt mooi uit op een slim line mal met de mooie alfabet letters.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat twee prachtige kaarten Gerda. Wat een mooie bloem heb je gebruikt . Het plaatje past ook mooi op deze bedank kaart.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten Gerda, ik vind de bloem op je eerste kaart echt zó mooi,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten Gerda.
    De eerste vind ik persoonlijk helemaal top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En mooi is ze dat kan ik bevestigen, de eerste kaart staat hier te pronken. Precies mijn kleuren en dan die prachtige bloem. De 2de kaart is ook heel tof met die mooie tak.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen