vrijdag 9 april 2021

Mintay/Bloomville (vervolg)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het Bloomville papier lag nog op mijn knutseltafel. Vandaag heb ik er opnieuw 2 kaarten mee gemaakt met een andere mal van Studio Light. Ik heb me laten inspireren door ideetjes op Pinterest. Over deze kaart heb ik niet veel te vertellen, eventjes gezocht welke details van het papier dat ik wou gebruiken. 
Voor de 2de creatie heb ik het design laten doorlopen en het eerste paneel zodanig bevestigd dat het kan gebruikt worden als een pocket. Daardoor lijkt het er op dat het label in de kar zit.
Op de voor- en achterkant van het label nog een leuke gestempelde tekst. De kleine bloemetjes bovenaan verdoezelen een paar foutjes want voor de driehoek zijn er geen 2 andere formaten van mallen voorzien om te matten.
 
 
 




7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met dit geweldig mooi papier. Het model is erg mooi. Het is een topper groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten zijn mooi geworden Gerda. De eerste heel rustig en bij de tweede gebeurt er meer maar ook diemis smaakvol samengesteld. Mooi om zo met dessin-papier te spelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten in je geheel eigen stijl! Je hebt leuk zitten spelen met de mooie papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee superleuke kaarten met het mooie papier, heel mooi gemaakt. Dat is bij de SL stansen wel vaker, dat er dan geen extra stansen bij zitten om mooie laagjes te maken.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Gerda.
    Wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi papier en als je dat zichtbaar wil houden is er niet veel keuze om het te verwerken, je hebt het schitterend gedaan. Bij de eerste kaart heb je een prachtige bloementoef gemaakt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten! Hetzelfde papier en toch ogen ze heel verschillend, maar beiden mooi

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen