maandag 26 april 2021

Dot & Do 89 (Kerstballen)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik kan weer een Dot & Do pakketje showen. Thema van het pakket is Kerstballen maar zoals bij mij dikwijls het geval is konden de meegeleverde plaatjes mij niet bekoren en heb ik uit mijn eigen voorraad knipvellen 3 plaatjes van Yvonne's Creations gebruikt. De eerste 2 zijn easelkaarten geworden met dezelfde gestempelde tekst (MD) en een kerstroos van Joy.
En nummertje 3 is een gewone kaart..
De voorbeelden:




 


4 opmerkingen:

  1. Mooie dotkaarten in de klassieke kerstkleuren. Je hebt er leuke plaatjes bij gezocht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor dat je zo mooi kunt dotten, wat een gepriegel maar je hebt prachtige feestelijke kerstkaarten gemaakt Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dotkaarten. Lekker ontspannend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurkaarten mooie kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen