vrijdag 2 april 2021

Streetwear project

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gebruikte workshop Hobby Vision hier te zien.

Vandaag ben ik bezig geweest met dit leuke project. Toen ik het het filmpje een paar weken geleden voor de eerste keer zag had ik onmiddellijk het idee om nog eens aan de slag te gaan met het mooie Streetwear papier van Joy/Noor Design.
Voor het boekje heb ik alleen het dubbelzijdige design papier gebruikt, en waar ik het een beetje kaal vond heb ik wat script gestempeld. In het boekje ook een aantal labels. Voor de rest spreekt dit project voor zich.



6 opmerkingen:

  1. Wow, wat ziet dat er leuk uit! Heel tof dat pocket met boekje. Er zijn leuke details op te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creatie heb je gemaakt, het boekje zit in de omslag ?
    Fijne paasdagen,
    Groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vooraan op de kaart zit een pocket waar het boekje in past.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke creatie heb je gemaakt. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Gerda, lief in dat zachtroze. Ik heb ook nog zitten genieten van je mooie voorjaarscreatie in de post hiervoor. Heel mooi, een zonnestraaltje op deze gure dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige uitvoering van deze workshop Gerda, leuk met zo een extra boekje erbij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen