woensdag 14 april 2021

Nieuwe projectjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De afgelopen 2 dagen ben ik bezig geweest met deze creaties. Nogmaals gewerkt met het Streetwear papier. 
In iedere pocket een ander label. Heb geprobeerd om zoveel mogelijk de leuke details naar voor te brengen. Verder niets extra toegevoegd behalve de gestempelde teksten en de 3 bloemetjes (Nellie Snellen) die ik heb ik gekleurd met een glitterpen.
Het 2de werkje heb ik gemaakt met het Bloomville papier van Mintay. Ook hier zoveel mogelijk de mooiste details aan bod laten komen voor de labels. 
Dit werkje wou ik nog wat extra geven en heb er een doosje bij gemaakt dat sluit met 2 magneetjes. 
Denk dat jullie nu wel genoeg gezien hebben van deze 2 prachtige designpapiertjes. Er is ook niet veel meer over op wat scraps na. Tijd voor iets anders.



 








3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties heb je gemaakt . Vooral die met het mintay papier.. die is prachtig. De andere ook mooi maar rustiger. De doosjes zijn ook erg mooi.je bent weer lekker aan de knutsel geweest Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, jij hebt je tijd goed besteed. Wat een prachtige creaties, en zo verschillend door het papier. Super dat doosje er omheen. Bij mij geen kaarten, maar kleuterknutsels;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creaties heb je gemaakt en wat leuk om er een doosje bij te maken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen