woensdag 11 januari 2023

Dot & Do 95 (Winterpret)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb nog heel veel Dot & Do pakketjes, deels waar de dotjes al geplakt zijn en het andere deel waar ik dat nog moet doen. Pakketje 95 moest ik alleen nog verzinnen wat ik er mee ging doen want de meegeleverde plaatjes (wat dikwijls het geval is) konden mij niet bekoren. Na een zoektocht in mijn map met kerstplaatjes kwam ik vellum plaatjes tegen die mooi pasten bij de stickertjes en de derde kaart heb ik voorzien van een 3D plaatje van Eline.
Omdat er bij deze kaarten niet echt plaats was voor de wensen heb ik een label gemaakt om tussen het cardstock te schuiven. 
De voorbeelden:

5 opmerkingen:

  1. Prachtige dotskaarten Gerda.
    Leuke plaatjes heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals steeds gebruikte je hier ook weer mooiere schattige plaatjes, ze passen er perfect bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer heel mooi je eigen draai aan gegeven. Leuk met het verstopte label!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke plaatjes op deze mooie serie kaarten, leuk met het labeltje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie serie dotjes kaarten met hele mooie plaatjes. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen