dinsdag 24 januari 2023

Met pensioen (vervolg opdracht)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze kaart heeft de nodige tijd gekost om tot een goed einde te brengen. De dame die op pensioen gaat, gaat graag shoppen. Dat ik deze stempels zou gebruiken wist ik snel en het 3D plaatje (dat ik eerst voor een andere creatie had willen gebruiken) lag al een tijdje kant en klaar op mijn bureau. De stempels heb ik 3 keer ingekleurd voor ik echt tevreden was, eind goed al goed 😉 
Voor het versje (gevonden op internet) met de wens heb ik een pocket voorzien.
Het design papier komt uit 2 verschillende blokken van Action. Bovenaan een randje van Jenine en voor de afwerking de tak met appelbloesem en een smiley van MD. De basis van de kaart is een mal van SL.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Gerda. Je kan wel zien dat hier wat tijd in is gaan zitten maar dat was het wel waard. Mooie kleuren, leuke stempels die je mooi ingekleurd hebt, mooie stansen en dan ook nog dat leuke versje in een pocket. Ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De aanhouder wint! Ik vind je kaart ook top, alles past perfect bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart. Inkleuren is best lastig… maar het is je uiteindelijk toch heel mooi gelukt.De tekst is ook erg mooi. Een echte topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart voor iemand die graag gaat shoppen, heel mooi kleurwerk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen