maandag 9 januari 2023

Opdrachtje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Eindelijk heb ik iets om te showen. Het is hier nog behoorlijk druk geweest met de jongste kleinkinderen maar vandaag zijn ze terug naar school. Een paar dagen na de kerstmarkt kreeg ik een telefoontje van een kennis om te vragen of ik een aantal lege doosjes kon maken voor verjaardagen. 
Leuke vraag en ik was er al aan begonnen in de eerste week van de kerstvakantie. Deze namiddag de tijd gevonden om ze af te werken. 3 verschillende decoraties. Het design papier is van Action en de gestempelde wens en swirl zijn van MD. Strikjes gekocht bij AVA. De bloemen en vlinder hebben allemaal een laagje glitter gekregen met een pen van Action.

Ik voeg de link van het filmpje van Sally Stampers nog eens bij.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kado doosjes Gerda.
    Zo mooi van kleur.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie doosjes gemaakt met mooie decoratie Gerda. Je hebt de bestelling al snel klaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ze zijn prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn prachtige doosjes geworden. Leuke opdracht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie doosjes heb je gemaakt, dat was een leuke opdracht voor jou,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en zeer geslaagde opdracht. Schitterend als je cadeautje zo mooi verpakt is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen