maandag 2 januari 2023

Kleurplaat

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik hoop dat iedereen een fijne overgang van oud naar nieuw heeft gehad.

Het nieuwe jaar start ik niet met een kaart maar met een kleurplaat uit een boekje van Emmanuelle Colin: Coloriage Wild 3. Vond ik één van de moeilijkere afbeeldingen met de mooie haardos en de donkere huidskleur, maar ik ben tevreden met dit resultaat. Voor zij die ook bezig zijn met kleuren heb ik een vraagje: wat is het verschil tussen een blend potlood en een burnisher. Ik hoor het graag.
Deze week komen onze jongste kleindochters nog logeren, van knutselen komt dus niet veel in huis. Tot de volgende..................


6 opmerkingen:

  1. Prachtige gekleurd Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleurwerk Gerda, ik vind de haren heel erg mooi.
    Ook voor jou de allerbeste wensen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt er al een traditie van om het nieuwe jaar te beginnen met een prachtig kleurwerk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kleurenwiel. Ik wens je alle goeds voor 2023. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Prachtig kleurwerk! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weeral een mooi kleurwerk je kan er wat van. Ik denk dat bij blenden de kleuren mengen, in elkaar overgaan. Burnishen is eigenlijk polijsten, dan wordt het glanzend.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen