zondag 27 augustus 2023

Borduurwerkjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De kleinkinderen zijn voor het weekend weer naar huis. Gisteren had ik een halve dag het huis voor mij alleen en heb ik de rest van mijn borduurwerkjes omgetoverd tot kaarten. De plaatjes had ik al eerder geknipt moest dus alleen nog het cardstock bij elkaar zoeken.
 
 
Bij de onderste kaarten heb ik de cirkel met kraaltjes genaaid. Voor de kaart met de clown heb ik nog eens een hoekpons uit de kast gehaald. Verder hebben alle kaarten een gestempelde wens, sommige een gemaskerd achtergrondje en strass steentjes mogen natuurlijk ook niet ontbreken. 

Vanaf morgen komen onze deugnieten opnieuw 3 dagen logeren, oma en opa weten wat te doen 😉 En ik heb ook een nieuwe opdracht voor 2 screenfold kaarten.

Iedereen een fijne zondag gewenst.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige serie borduurkaarten Gerda.
    De plaatjes blijven leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie borduurkaarten.
    Zelf zou ik dit niet kunnen en ook niet genoeg geduld voor, maar 'k vind dit wel hele mooie kaarten.
    Veel plezier met de kleinkinderen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten Gerda. Dat zijn geen simpele patroontjes om te borduren. Die plaatjes zijn ook leuk gekozen vind ik. Veel plezier met de kleinkinderen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is een prachtige serie geworden, leuk de kaart met de hoekpons en..
    veel plezier met de kleinkinderen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ben erg leuk aan het borduren geweest. Mooie patronen en er leuke plaatjes bij gezocht. Het zijn stuk voor stuk erg mooie kaarten. Ik heb ook nog van deze plaatjes.Die vind ik wel erg leuk. Veel plezier met de kleinkinderen.,groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de hele serie kaarten mooi afgewerkt in je eigen stijl! Veel plezier nog die laatste vakantiedagen met de dametjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen