maandag 14 augustus 2023

Uren borduren

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag geen afgewerkte kaarten, wel borduurwerkjes die wachten op verdere afwerking. De afgelopen dagen heb ik al deze patroontjes uit het Stitch and Do boek #20 van Sjaak van Went genaaid. De plaatjes die ook in het boek zaten ga ik niet gebruiken, heb allemaal oudere plaatjes uitgezocht.
Jullie zien wel dat de plaatjes er nu los op liggen voor de foto, bij de vierkante kaarten heb ik de eerste laag van de plaatjes al geknipt. Het was even wennen om terug te borduren, het was zo lang geleden maar verleerd heb ik het niet 😉

Voor ik verder ga met deze creaties moet ik eerst een bestelling van 3 kaarten verzorgen, die ik kreeg ik gisteren binnen. Genoeg te doen.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt niet stil gezeten de afgelopen dagen! Het borduurwerk ziet er al prachtig uit, en met de rest komt het ook wel goed;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft mooi om te borduren, helaas lukt mij dat niet meer.Maar knap gedaan en leuke plaatjes heb je uitgezocht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie borduur kaarten heb je gemaakt. Leuke plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurkaarten Gerda.
    Leuke plaatjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow jouw naald heeft niet stil gelegen, ook al een mooie collectie plaatjes uitgezocht. Bij mij is het borduren al een eeuwigheid geleden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen