maandag 21 augustus 2023

Gepersonaliseerde rouwkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Bij het leveren van mijn screenfold kaarten kreeg ik gelijk een nieuwe opdracht. En er kwamen wat richtlijnen mee. Omdat de overledene lid was van een visclub moest dat zeker op de kaart zichtbaar zijn, klant heeft het plaatje zelf gekozen. Ook de naam, geboortejaar en overlijdens jaar wilde de klant op de kaart. En het moest een grote kaart zijn, ik ben uitgekomen op een kaart van 15,5 x 15,5 cm. Daar kan ze een heel verhaal in neerpennen.
Ik ben dan aan de slag gegaan om een dieptekaart/lay-out kaart te maken aan de hand van een filmpje van Ilseshobbykraam. Voor degene die geen lay-out mallen hebben kan je ook deze techniek toepassen met gewone mallen.
Het design papier is van First Edition/The Promise/Katie Pertiet, het plaatje van Yvonne's Creations. Het boekje is gemaakt met een mal van Crealies. De 2 smalle frames zijn verhoogd, heb ze nog 2 keer gestanst in dezelfde donker kleur als de 2de laag van de kaart. Persoonlijk zou ik een ander plaatje gekozen hebben, maar ik wil mijn klant tevreden houden 👌 Zilverkleurige tekststickers en strass steentjes voor de afwerking. 

4 opmerkingen:

  1. Een mooie stijvolle kaart met de verschillende laagjes. Het boekje met de naam en jaartallen zijn een leuk detail naast het plaatje,
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige condoleance kaart geworden. Je hebt de opdracht geweldig uitgevoerd. De details zijn erg mooi op de kaart gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart geworden, helemaal waar om gevraagd werd. Maar ik vind het niet echt een condoleancekaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij is dit een prima kaart die nog herinnert aan het leven van die persoon.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen