donderdag 17 augustus 2023

Nieuwe woning

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag heb ik mijn eerste borduurwerkje uitgewerkt tot een kaart. De randen van het witte cardstock heb ik behandeld met mijn distress tool. Eens wat anders 😉 achter het plaatje een mask gebruikt, is één van mijn favorieten.
Verder weinig te vertellen over deze kaart dan dat het eentje is om te feliciteren met een nieuwe woning. In al mijn jaren dat ik kaarten maak kan ik verhuiskaarten op één hand tellen. Is een thema waar ikzelf zelden aan denk. Voor het borduren heb ik groen verloopgaren en roze glittergaren gebruikt.

Iedereen nog een fijne dag gewenst.

4 opmerkingen:

  1. Leuk verhuiskaart Gerda,
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie verhuiskaart geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie verhuiskaart met dit borduurtje, het "stenen" achtergrondje achter het plaatje staat er leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen