zondag 6 augustus 2023

Eerste kerstkaarten 2023

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het positieve aan dit slechte weer is dat het ideaal is om te knutselen. Mijn eerste kerstkaarten van dit jaar zijn klaar. Ik heb een aantal pakketjes van Hobbydots on Color. Bij dit pakketje is de achtergrond zwart en met de meegeleverde stickertjes kan je 4 keer hetzelfde patroontje (dat al op de kaart staat) plakken.
In ieder pakketje zit ook een uitdrukvel. Niet echt mijn ding maar heb ze toch gebruikt. Het patroontje heb ik uitgestanst met een mal van Crealies en rond de pp nog een smalle cirkel geplakt. Veel plaats voor een wens was er niet, toch is het gelukt om op iedere kaart een kleine tekst sticker aan te brengen.

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, een heel andere uitstraling met die zwarte achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook mooi op een donkere achtergrond dotten. De kaarten zien er prachtig uit. Het is inderdaad weer om te knutselen. Ik heb zelf in de zomer ook nog nooit zoveel kaarten gemaakt. Had liever wel wat zonniger en droger weer. Hou ook wel van om lekker buiten wat te doen. Maar ik heb gehoord dat we eind van deze week beter weer krijgen. Nog veel knutselplezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie kaarten met een mooie achtergrond Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn superleuke kerstkaarten geworden, mooi dat dotten op een zwarte achtergrond en ook leuke plaatjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer eens wat anders, heeft een mooi effect. De uitgestanste randen frissen het geheel wat op.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen