dinsdag 25 september 2018

Bestelling

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn beste klantje had weer een bestelling geplaatst. Eentje voor een achter-kleinzoon die 2 wordt en eentje voor de geboorte van een nieuwe achter-kleindochter. Bij deze dame ben ik de tel kwijt over het aantal achterkleinkinderen die ze heeft. Ik start met de verjaardag van Inti. Dit kereltje viert dus zijn tweede verjaardag. Wederom mijn ticketmal gebruikt. Het scrap papier is van een Action blok: Mix & Match/Trendy blue Lifestijle. De banner, muzieknootjes en wensen zijn gestanst met MD mallen en de naam op de banner komt van een Nellie Snellen alfabet. De twee heb ik op de trommel van het Moreheadje gekleefd.
En voor de geboorte van achterkleinkind nummer ???? heb ik één van mijn nieuwe mallen gebruikt. Voor deze dame moet ik altijd kaarten maken die in een gewone envelop kunnen en ja hoor, deze kan dus in een Belgische standaard envelop. Het plaatje komt uit een Joy blok: La Vie est Belle/Little Miracle.
Achter het plaatje zitten 2 labels. Enkele roze strass steentjes en een strik met roosje om het geheel af te werken.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch mooie kaarten, ook deze zijn weer super en perfect afgewerkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal met Ans eens, je kaarten zijn weer prachtig geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor weer supermooie verzorgde kaarten zoals we van je gewoon zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke babykaarten heb je gemaakt Gerda. Leuk met de nieuwe mal. Lieve plaatjes gebruikt. Het ziet er tip top uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen