woensdag 19 september 2018

Kerstkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb veel vellen van Pion omdat ik ze prachtig vind maar heb wel moeite om er iets mee te doen. Een tijdje geleden kwam ik op Pinterest een leuk modelletje tegen waarvan je hier de uitleg vindt:
http://cozijnsenmery.blogspot.com/2017/09/sneeuwpopjes-kaart.html?spref=pi
Ik vond het wel iets hebben om aan de slag te gaan met enkele Pion vellen ( Days of Winter en Memory Notes). Is heel makkelijk om te maken. Van bovenaf ziet de kaart er zo uit
De kaart kan plat verzonden worden en past in een gewone envelop wat hier in België altijd handig is met de hoge portkosten.
Je hebt 8 flapjes die je kan versieren. Heb van iedere kant een foto gemaakt.
Op het linker flapje kan hier nog een persoonlijke boodschap geschreven worden. Als afwerking hier en daar enkele ijskristalletjes geplakt met een zilverkleurig strass steentje.
 

 


5 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Gerda, wel jammer dat je al die leuke plaatjes op één kaart gebruikt.. Ik zou daar moeite mee hebben,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat ziet er tiptop uit. Ik begrijp wat Ans bedoelt, je zou met die mooie plaatjes ook 8 prachtige kaarten kunnen maken. De ijskristallen maken het helemaal af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kerstkaart Gerda ! Idd handig voor België, de portkosten zijn hoog he .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kerstkaart en wat een mooie plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Gerda. Leuk vierluik. De plaatjes zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen