zaterdag 29 september 2018

Pop-Up sterren

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag ben ik heel de dag alleen thuis, ventje van dienst op het jaarlijks eetfestijn van onze muziekvereniging. Deze ochtend onmiddellijk naar mijn knutselkamer en lekker aan de kerstkaarten. Heb er 4 volledig kunnen afwerken, allemaal met dezelfde mal, dus ik laat er maar eentje zien. Toen ik vorig jaar deze pop-up mal van Nellie Snellen kocht vond ik het nog moeilijk om er iets mee te doen. Na wat surfen op het net en met een lay-out gezien bij mijn goede vriendin Eri (dank je wel voor de inspiratie) heb ik wat leuke materialen bij elkaar gezocht en kon ik van start gaan. Het scrap papier en het plaatje is van Yvonne Creations. 2 stempels van MD gecombineerd en als afwerking enkele ijskristallen en strass steentjes. Voor de sneeuw onder het meisje en de sneeuwpop heb ik Foam Ball Clay van CraftEmotions gebruikt. Mijn eerste poging vorig jaar ging niet zoals het moest want op die kaart kan het pop-up gedeelte niet volledig plat maar ook dat heb ik nu onder de knie en kunnen de kaarten netjes plat in een gewone envelop.

6 opmerkingen:

  1. Je kaart is heel mooi geworden Gerda, en dat zullen de andere drie ook zijn. Wat past het plaatje ook leuk bij de tekst. Wat zul jij genoten hebben van deze knutsel "oudjaarsdag";-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart met de pop-up sterren, leuk om 2 stempels te combineren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Derde keer goede keer, ik probeerde al 2x te reageren maar moet altijd inloggen wat niet lukte, nu blijkt het terug te gaan.
    Het is toch wel eens leuk om een dagje voor jezelf te hebben om te knutselen lijkt me. Vier kaarten gemaakt, dat was toch wel een productief dagje Gerda. Ik wed dat ze allemaal even mooi zijn, deze is dat toch alvast. Weer heel netjes afgewerkt en alles perfect gecombineerd !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met die pop up sterren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Gerda !
    Heel leuk idee met de sterren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart- mooi geheel !
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen