zondag 23 september 2018

Schudbollen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Als ik met mijn knutselvriendinnen afspreek voor een gezellig dagje freubelen maken we gretig gebruik van mekaars mallen. Op zo'n dag heb ik deze 4 schudbollen gestanst. Nu eindelijk kaarten mee gemaakt. De eerste is nog zonder schudmateriaal maar met een 3d-plaatje.
Voor nummertje 2 vond ik in mijn rommelkast een potje met wit poeder. En ja, dit was uiterst geschikt om het effect van sneeuw na te bootsen. De pp die ik op iedere kaart gebruikt heb om het schudgedeelte te maken heb ik gestanst met een nestabilitie en een onderdeel van een MD mal. Omdat er in de MD mal kleine gaatjes zitten vond ik het wel leuk om er kraaltjes op te naaien.
En dan zijn er nog 2 kaarten met een winters landschap.
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig deze schudbollen! En dan nog wel vier tegelijk en allemaal verschillend. Je gaat als een speer. Leuk gedaan met die kraaltjes, dat maakt het extra chique.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend schudbollen, die gaan zeker succes hebben. Alle vier net ietsje anders en die kraaltjes maken het wel klassy hoor !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij draait er je hand niet voor om,maar liefst 3 schudbollen heb je gemaakt, heel knap en heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige schudbollen Gerda. Ik heb weer heel wat gemist zo te zien Gerda. Ze zijn prachtig gemaakt.
    Mooie materialen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen