dinsdag 4 september 2018

Een superleuke verjaardag

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze maand is mijn schoondochter jarig en omdat ze nogal handig is met naald en draad en de stikmachine heb ik dat thema gekozen. De wikkeltjes met garen zijn van een MD setje, het schaartje, de paspop en stikmachine zijn van een Ali setje.
De wensen zitten verstopt op het schuifgedeelte, weer een modelletje dat ik kan afstrepen.
Ook de binnenkant heb ik een beetje opgefleurd.
 
 

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Gerda, ook een heel apart model, ziet er weer top uit!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Gerda ! Heel leuk model .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, superleuk deze kaart. Helemaal in mijn straatje;-) Tof modelletje is dit toch, en zo leuk al die naaispulletjes erbij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele toepasselijke kaart Gerda. Mooi met die aparte klosjes en schaartje erbij en ook een leuke binnenkant.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb heel wat moois bij je gemist Gerda. Deze kaart is schitterend. Super de sup leuk gemaakt. Mooi zo met de kaartjes met garen. Leuk detail. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen