vrijdag 14 september 2018

Dot en Do 61 (Kleurrijke Kerst)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Eindelijk heb ik een start kunnen maken met mijn kerstkaarten. Om snel enkele klaar te hebben heb ik gebruik gemaakt van het Dot en Do pakketje nr. 61. Ik ben grote fan van deze techniek en heb bijna alle pakketjes maar dat wil niet zeggen dat die al allemaal gemaakt zijn. De meegeleverde plaatjes vond ik persoonlijk niet mooi en daarom heb ik voor ieder patroontje een ander plaatje gekozen.
Voor deze kaart heb ik de vierkante ticketmal gebruikt maar er een gewone kaart van gemaakt met achter de paarse kleur het label (pons van Vaessen) met de wensen.
Dit is nummertje 2, hier heb ik een deel van het patroon verborgen achter het ovaal. De kleurencombinatie van de dotjes heb ik veranderd, op deze manier probeer ik bij deze pakketjes toch nog zoveel mogelijk eigen inbreng te verwerken op de kaarten.
De laatste van deze serie, ook weer met een eigen gekozen plaatje, voor de wensen een banner van Crealies gestanst.

 


5 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda,
    Leuk idee om de ticketstans zo te gebruiken, ze zijn alle 3 heel erg mooi, ik moet er echt niet aan denken om met de ditjes kaarten te maken, knap dat het jou wel lukt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 geduldige werkjes, de eerste heeft m’n voorkeur omwille van de mooiste kleurtjes en schattig plaatje. Goed idee om de ticketmal hiervoor te gebruiken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten, en nog wel 3 tegelijk. Om de ticketmal op deze manier te gebruiken had ik ook nog niet aangedacht, tof idee.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartje wat een werk zeg al die dotjes op te plakken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dotkaarten Gerda. De bovenste heel leuke kleuren gecombineerd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen