vrijdag 28 december 2018

Lotte 4 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Dit jaar moest ik wegens tijdsgebrek een kaart nemen uit mijn voorraad voor de 3de verjaardag van onze oudste kleindochter. Daarom heb ik voor haar 4de verjaardag in maart deze kaart al gemaakt. Het werkje is gebaseerd op een ideetje van Doris:
https://knippenenplakken-doris.blogspot.com/
De naam is gemaakt met een Ali alfabet en haar leeftijd is van een Joy setje. Scrap papier van mijn vriendin Annie, die is altijd heel gul als we een knutseldagje hebben. 1,5 mm foamtape gebruikt zodat ik het schudgedeelte kon maken. De wensen zitten verstopt onder de 4. Een paar laagjes gras (MD) en een Moreheadje in 3D.
 
 

5 opmerkingen:

  1. Hallo Gerda ,Leuk dat we van elkaar inspiratie kunnen halen . Prachtige kaart heb je gemaakt .
    Wens je alvast een goed eind jaar en een gelukkig gezond creatief 2019 !
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met het schudgedeelte en het schattige plaatje, die is alvast maar klaar.
    Fijne jaarwisseling
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke meisjeskaart, die zal Lotte heel fijn vinden vooral dat schudgedeelte.
    Nog fijne dagen in 2018, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat als een speer met je verjaardagskaarten voor 2019! Schattige kaart voor Lotte met de naamslinger, en het leuke plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor Lotte heb je gemaakt Gerda. Leuk met het schudgedeelte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen