dinsdag 25 december 2018

Nieuwjaarsgeschenkje (3)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op Kerstdag kan ik mijn laatste geschenkje posten. Ook voor dit werkje heb ik een video gebruikt:
https://www.youtube.com/watch?v=Y7Ztln2BQmo&t=1032s
Dit is een cadeautje voor onze jongste kleindochter Roxan. Ze is 14 maand en haar lievelingsspeelgoed is een grote pluchen olifant. Na wat zoeken vond ik een knipvel met een olifantje. In het doosje 3 Bumba cakjes en een cadeaubon zodat mama en papa nog wat extra kunnen kopen voor de kleine meid.
De scrap papiertjes met glitter heb ik gekregen van mijn vriendin Annie. Bewust ervoor gekozen om hier geen kerst papiertjes te gebruiken. Heb ook nog een foto van de achterkant van het doosje gemaakt.
 


5 opmerkingen:

  1. Schattig doosje heb je gemaakt met deze mooie papiertjes. Die lekkere koekjes zullen bij Roxan zeker in de smaak vallen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superschattig ! Een heel leuk kadootje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer mooi gemaakt Gerda en Roxan zal daar goed van smullen.
    Fijne dag verder, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig doosje heb je gemaakt met het leuke olifantje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook een prachtige geschdnkdoosje. Net zoals die andere van een pasr berichten terug. Ik wil jou ook fijne feestdagen en het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Met weer veel creativiteit waar we hier op je blog weer van kunnen genieten. Groeten Trijntje


    BeantwoordenVerwijderen