zaterdag 22 december 2018

Opdracht

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn beste klantje had een kaart nodig voor haar schoondochter die op pensioen gaat. Deze dame is heel handig met naald en draad en daarom heb net als bij mijn vorige pensioenkaart hetzelfde plaatje gebruikt. Daardoor moest ik niet meer nadenken over welke papiertjes en cardstock ik nodig had.
Dus ook hier het Studio Light blokje PPRB58 (Romantic Botanic) gebruikt. De ticketmal heb ik 2 keer gestanst en met een lintje aan elkaar bevestigd. Links een paar klosje garen, op het grote gedeelte een paspop en naaimachine (Ali). De paspop aangekleed met een jurkje (MD).


4 opmerkingen:

  1. Ook heel mooi Gerda met die schattige klosjes. Dezelfde supermooie papiertjes als bij mijn kaart, het cardstock is ook zo prachtig van kleur en hele mooie aankleding.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze uitvoering is ook prachtig gedaan! Ook wel eens handig dat je met deze kaart niet zo moest nadenken! Alle details kloppen weer met elkaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaart is heel erg mooi, leuk met al die - naai- spulletjes er bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze kaart met de naaispullen. . Ik heb met mijn moeder ook zo'n soort kaart gemaakt. Last ik binnenkort zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen