vrijdag 14 december 2018

Op pensioen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Eén van mijn knutselvriendinnen gaat volgende week op pensioen. Vandaag hadden we samen een knusteldagje en kon ik de kaart persoonlijk afgeven. Annie is gek op katten, is heel creatief en maakt mooie gedichten. Al deze puntjes heb ik op de kaart verwerkt.
Het scrap papier is van Studio Light PPRB58 "Romantic Botanic", een plaatje van Mattie en allerhande kleine items, overwegend MD mallen gebruikt. Het kleine schaartje is van Ali.
De katten heb ik wiebeloogjes gegeven.
En het versje is onderdeel van een langer gedicht, gevonden op Pinterest.



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Gerda, heel persoonlijk, mooi gedicht, veel te zien en wat een leuk schaartje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is werkelijk een schitterende kaart geworden, super met al die persoonlijke details en prachtig van kleur!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Gerda de kaart staat al op je blog, hier staat ze in het echt te pronken !! Ze is toch wel héééééél gaaf he. Vanuit m'n zetel heb ik ze in het vizier, ik geniet ervan.
    Thanks en tot de volgende, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda. Heel leuk en toepasselijk gemaskt voor je vriendin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen