zondag 23 december 2018

Nieuwjaarsgeschenkje (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had nog een aantal leuke dingetjes nodig voor nieuwjaar om op een originele manier centjes of cadeaubonnen te geven. Voor mijn zoon en schoonzoon heb ik deze gift card holder gemaakt aan de hand van Dawn's video:
https://www.youtube.com/watch?v=POLDVbxg6TA&t=5s
De scrap papiertjes zijn nog restjes van een ouder Maja blokje: I Wish. De sneeuwman van MD kwam goed van pas. Voor de pompon van de muts, baard, snor en het wit van de laarsjes heb ik wattenschijfjes gebruikt. En de oogjes van de mal heb ik vervangen door wiebeloogjes.
Morgen post ik een ander geschenkje.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om op deze manier beide mannen te verrassen met deze cadeau envelop! Je kerstman heeft een prachtig pak aan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed idee om het zo te doen en zoals Eri al zei ik vind het pak van de kerstman erg modieus :-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaskt . Mooi om een gift- card zo te geven. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen