vrijdag 4 september 2020

84 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Door een samenloop van omstandigheden ben ik in een serieuze dip beland waardoor er een hele tijd niets in huis kwam van mijn hobby's en het dag dagelijkse leven. Eindelijk begint het beter te gaan en sinds gisteren ben ik opnieuw aan de knutsel. Een tijdje geleden vroeg mijn schoondochter om een kaart te maken voor de 84ste verjaardag van haar grootvader. Ze wou er graag een foto op van haar gezinnetje. Zo gezegd, zo gedaan. Al snel had ik een ideetje in mijn hoofd.
Een leuke ticketmal uitgezocht samen met nog wat andere malletjes van Studio Light. Het designpapier is van Boekenvoordeel/Craft Sensations/Old Fashioned. Als je het label uit de pocket neemt komt de leeftijd te voorschijn. De foto heb ik verhoogd aangebracht. In de bovenste rand een paar touwtjes geknoopt.
Op hun vraag heb ik het gezinnetje onherkenbaar gemaakt, wil zeker hun privacy niet schenden al geeft het wel een raar resultaat.



 

4 opmerkingen:

  1. Een heel toffe kaart, en wat een leuke basismal heb je gebruikt! Tof om de leeftijd te verstoppen achter het label.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je toch weer iets gemaakt hebt, hele mooie kaart, leuk met het label dat er uit kan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke persoonlijke kaartje Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, door de rustige kleuren gaat de foto des te meer afsteken. En de leeftijd zo verstoppen ook een goed idee !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen