zondag 20 september 2020

Little Treat box

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze ochtend heb ik de uurtjes die ik alleen thuis was gebruikt om 10 nieuwe doosjes te maken. Het doosje is gemaakt met een mal, heel makkelijk en snel klaar.
 
Van deze serie heb ik de rode versie volledig afgewerkt. De andere doosjes krijgen pas het lintje als ze gevuld zijn (er kunnen 2 kleine Ritter koekjes in). Design papiertjes uit verschillende blokken van Action. Gestempelde wensen en enkele strass steentjes voor de afwerking. Het label heb ik met foam tape verhoogd aangebracht. De teller staat nu op 85. De voorbereidingen voor het volgend modelletje is ook al klaar.




3 opmerkingen:

  1. Zo jij gaat als een speer met je doosjes! Deze zijn ook weer leuk geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je voor de 100 gaat dan is je doel bijna bereikt. Het is weer een leuk modelletje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie serie kleine doosjes, ik hoop echt voor jou dat de kerstmarkt door zal gaan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen