zondag 6 september 2020

Sterkte

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik al met een volgende post. Zondagvoormiddag ben ik altijd alleen thuis, kan ik lekker mijn gang gaan in mijn knutselkamer. Vandaag een condoleance kaart gemaakt naar een ideetje gezien op Pinterest. Het design papier voor de bovenste laag van de bloem en de gestempelde strook komt uit een Joy blokje: Earth. Heel eenvoudig en redelijk strak. Enkele strass steentjes voor de afwerking.


8 opmerkingen:

  1. Inderdaad een hele mooie stemmige kaart voor de gelegenheid Gerda. Het is ook weer eens een ander soort condoleance-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart met die bloemen, heeft niet veel nodig.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie, chique condoleance kaart met de prachtige bloemen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, een prachtige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt ze soms nodig, en als je zulke mooie kaarten krijgt, vind ik dat altijd heel bijzonder.
    Een warme kaart!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige chique condoleance kaart.
    Helaas hebben we die ook nodig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Gerda. Heel mooi zijn de bloemen.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart-prachtige bloem !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen