dinsdag 15 september 2020

Vriendendienst

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Jaren geleden leerde ik Eri kennen via internet. We zijn heel goede vrienden geworden. Ik kan altijd op haar rekenen als chauffeur om naar de beurzen of de knutselweekendjes in Nederland te rijden want zelf heb ik geen rijbewijs. Ook shopt ze af en toe voor mij. Kort gezegd, Eri is een vriendin waar ik heel dankbaar voor ben. Daarom verras ik haar regelmatig met kleine cadeautjes, delen we ideetjes en kletsen we er (al dan niet in levende lijven) lustig op los. Dit jaar heeft corona er voor gezorgd dat we vooral on-line contact met elkaar hebben. Eri heeft ieder jaar een groot kerstproject en dan ga ik aan het knippen voor haar. Ook al zijn de 3d-plaatjes stilletjes aan het verdwijnen ik blijf het leuk vinden om te doen. Dit is de eerste lading plaatjes kant en klaar voor haar om te gaan gebruiken.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk dat jullie zo een hechte band hebben dat zie ik ook wel zitten om zo iemand in België te leren kennen samen een Freubelen en naar de beurzen gaan.Wat een werkje heb je gedaan zeg daar gaat ze heel blij mee zijn je vriendin knap werk Gerda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief om haar te helpen met haar grote project en wat een klus om alles te knippen en te plakken, heel erg mooi.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word verlegen van al die mooie woorden! Ik ben je super dankbaar voor al het knipwerk! DANK JE WEL!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat er zo'n mooie vriendschap tussen jullie is ontstaan Gerda. Dat zijn dingen om te koesteren. Lief dat je haar helpt met haar kerstproject, het ziet er erg mooi uit hoor. Ik vind 3d kaarten ook nog steeds leuk om te maken en het knippen vind ik rustgevend. Dat jullie maar snel,weer samen op stap kunnen gaan :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heel fijn voor Eri dat je haar zo kan helpen. Een hele lieve vriendendienst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat lief van jou,om haar te helpen.
    Leuk om zo samen een hobby vriendinnen bezigheid te hebben.
    Wat een werk is het geweest,knap hoor.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was weer een hele klus, ik ken iemand die heeeel blij gaat zijn !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen