zaterdag 5 september 2020

Proost.............jij ben jarig

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor ik aan mijn nieuwe post begin wil ik even melden dat ik de kaart van mijn vorige bericht veranderd heb. Telkens ik naar de kaart keek was ik toch niet helemaal tevreden. Heb de vierkantjes verwijderd en vervangen door een bosje takjes samengeknoopt met een touwtje en waar ik het design papier had beschadigd door de vierkantjes te verwijderen heb ik een paar vlindertjes geplakt. Al zeg ik het zelf, nu vind ik het eindresultaat veel beter.

Dan nu naar mijn volgende kaart. Voor eigen gebruik heb ik alle verjaardagen voor 2020 klaar. Mijn zoon is jarig op 1 januari en daarvoor heb ik dit al in elkaar geknutseld. Ik heb me laten leiden door een kaart van Tineke van der Linden. Het woordje 'PROOST' is gemaakt met een alfabet van Ali. Het bakje met bier is een setje van Crealies. De hoofdtelefoon komt van Joy, alle andere items zijn van Marianne Design. Het gestreepte designpapier komt uit een blokje van Maja: Denim en Friends.


6 opmerkingen:

  1. Een heel toffe kaart met al leuke dingen die bij een jongeman horen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke jongens kaart.
    Zal zeker wel in de smaak vallen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke mannenkaart!
    Toffe tekst erbij, ik vind echte post ook veel leuker, hahaha.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele toffe jongenskaart, de smileys maken het extra leuk.
    Fijn weekend verder, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke eigentijdse kaart Gerda. Grappig met die leuke smiley's erbij. Zeker weten dat echte post véél leuker is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. De tekst is heel mooi. Handig om de kaarten voor iedereen al klaar hebt. Mooi in het vooruit werken. Soms is het zo kaart klaar en het bevalt je niet. Heb ik soms ook weleens. Dan trek ik alles weer los.. anders blijft het je storen. Heel verstandig ..om de kaart te veranderen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen