maandag 7 september 2020

Envelop punch board doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren had ik alle voorbereidingen al gedaan om deze doosjes af te werken. De video kan je vinden bij TüüddelDings. Van dit modelletje had ik in het verleden al 2 exemplaren gemaakt, met deze 8 heb ik een mooi setje van 10 doosjes.
Voor deze doosjes heb ik design papier gebruikt uit 2 verschillende blokken van Action. Ik kies dan altijd designs die ik te groot vind om op een kaart te verwerken, op die manier probeer ik toch papier te gebruiken dat niet echt mijn smaak is.
Om de doosjes dicht te houden een wikkel met bloem (Joy) en een klein label met een leuke tekst. In de doosjes passen 3 Koetjes repen. Mijn voorraadje groeit gestaag, nog een beetje doorwerken voor ik aan de 100 exemplaren zit. Heb een lijst gemaakt van alles wat klaar is met vermelding waar ik de doosje mee zal vullen.

8 opmerkingen:

  1. Het zijn hele mooie doosjes, goed idee om daar papier voor te gebruiken dat niet zo geschikt is voor kaarten. De wikkels met bloem maken het af,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie doosjes.
    Goed om het papier zo te verwerken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn heel leuke doosjes geworden, het papier is heel geschikt voor deze doosjes. Mooie bloem!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prima papier voor deze doosjes en de wikkel met bloem maakt het alleen maar mooier. Dat presenteert mooi als je zo eenzelfde serie hebt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie pakjes, leuk gedaan Gerda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie doosjes Gerda en die wikkel met mooie bloem geeft er echt een feestelijke uitstraling aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen