woensdag 23 december 2020

Bijna identiek

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik kwam gisteren tot de vaststelling dat ik een bepaald knipvel van Precieus Marieke 3 keer in mijn map heb zitten. 1 plaatje is al verwerkt op een andere kaart.
Het zijn bijna 2 identieke kaarten geworden met een verschillende tekst en dezelfde mal die ik al een paar keer gebruikt heb de afgelopen dagen. De kaarten spreken voor zich, de geponste vlindertjes om het geheel wat op te vullen en in ieder bloemetje een strass steentje.
 


4 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig met die mooie mal, weer twee mooie kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, chique kaarten heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten. Zo doe ik het ook wel Gerda.. als de kaart mooi is,gewoon nog eens maken. Ander stempeltje erop. Helemaal goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is het ook heel leuk als je de mat als achtergrondkaart gebruikt, prachtig.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen