donderdag 10 december 2020

Prettige feestdagen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Bij Radio 2 is er een wedstrijd aan de gang om zelfgemaakte kerstkaarten te sturen. Nu doe ik nooit mee aan wedstrijden maar deze keer wil ik toch mijn kans wagen. Opnieuw de leuke mal van Studio Light gebruikt. Niet met alle extra boompjes en schudgedeelte, wel 2 keer stanst. Het design papier is van een SL Paperpad: Woodland Winter. Omdat het randje zo mooi past heb ik het ook op deze kaart gebruikt. Leuk 3d plaatje en ingekleurde stickers om de kaart af te werken. 


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Gerda.
    Leuke mal heb je gebruikt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig plaatje heb je gebruikt op deze mooie kerstkaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal voor je duimen, dat je wint met deze mooie kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sfeervolle kerstkaart Gerda. Mooi model en mooi afgewerkt. Lief plaatje op het middengedeelte. Ik zal voor je duimen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart in pastelkleuren en mooi met die kerstbomen langs de kant ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kerstkaart, van mij mag je zeker winnen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart Gerda. Leuk om er een randje op te zetten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen