woensdag 16 december 2020

Voor een bijzonder mens

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu alle kerstkaarten geschreven en gepost zijn kan ik me bezig houden met andere kaarten maken.

Aangezien er nog steeds heel veel mallen in de verpakking zitten probeer ik nu één voor één deze materialen in gebruik te nemen. Gisteren waren deze mal van Action en de Bille's cirkels achtergrond van Joy aan de beurt. Een dubbelzijdig design papier van Studio Light (A4/Lovely Moments 2019) voor de achtergrond.
Voor de bloemen heb ik de achterkant van het design papier gebruikt. In de grootste cirkel nog een detailplaatje. Label met gestempelde wensen.




5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Gerda.
    Mooie details op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de leuke cirkels en ook het papier is erg mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een prachtige kaart, alles past zo leuk bij elkaar! Toffe toef met bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een chique kaart Gerda. Leuk model en afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf lukt het me bijna nooit om zachte kleurtjes te gebruiken maar dit is wel een pareltje met die prachtige bloemen erbij, ook een hele mooie vorm.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen